Program: 900 - 2000 021 224 41 41 service@aristonservice.ro
Home / Opiniile clientilor nostri
Iordan

Buna seara. Am vrut sa-mi spun opinia despre filtrul TF1 Total Filter si nu am putut posta (cred ca am depasit limita la 1000 de caractere). In josul paginii va atasez opinia si “experinta” mea. Sper sa o puteti posta. Numai de bine. “Pot spune ca sunt foarte multumit de acest filtru. De ce? La instalatia de incalzire, pe retur aveam montate filtre de apa tip “Y” [circuite separate pentru zone diferite (parter, etaj, incalzire in pardoseala, boiler)]. Dupa ani de folosinta, boilerul a cedat – s-a fisurat serpentina. Am vrut sa iau legatura cu instalatorul care a executat lucrarea, acesta nefiind de gasit (nu raspundea la telefon) si fiind presat de situatie (pe apa calda venea si apa din circuitul de incalzire) am hotarat ca inlocuirea boilerului sa o fac “in regie proprie” apeland si la un prieten pentru a ma ajuta. Am golit instalatia de apa, am montat boilerul si am introdus apa in instalatia de incalzire si boiler pentru a verifica etanseitatea lucrarii. Totul ok. nu curgea apa. Am golit din nou instalatia de incalzire cu scopul de a introduce pe aceasta antigel+o solutie protectoare. Am desfacut filtrele tip “Y” pentru a curata sitele si am ramas surprins de ce am putut sa gasesc in acestea (doua dintre ele erau aproape infundate). Am hotarat sa spal instalatia de incalzire prin umplerea si golirea ei ei (inclusiv aerisirea caloriferelor) pana cand apa va fi curata si in sita filtrului nu va mai fi impuritati (operatie repetata de cinci ori). Impuritatile gasite in sita filtrului m-a facut sa apelez la prietenul “goagle” pentru a ma documenta si asa am ajuns sa aflu despre TF1 Total Filter. Eram hotarat ca doua filtre tip y sa le inlocuiesc cu acest model de filtru stiind ce face actiunea hidrociclonica a unui filtru. {Ca o paranteza, locuiesc la curte, am gazon si udatul acestuia il fac cu apa din put care trece printr-un filtru hidrociclon pentru a retine nisipul, prevenind infundarea aspersoarelor.} Am cautat pe google pentru a achizitiona filtrele, m-am prezentat la sediul firmei pentru a le achizitiona si in urma discutiilor avute cu reprezentantul firmei si la sfatul acestuia (pentru care ii multumesc) am achizitionat filtre pentru toate circuitele instalatiei de incalzire. Am schimbat filtrele “Y” cu TF1. Am introdus apa in instalatia de incalzire pentru a verifica etanseitatea. Ferm convins fiind ca apa din instalatia este curata, am oprit pompele de circulatie a apei si am desfacut filtrele pentru a vedea ce este in filtru si surpriza – in jurul mansonului magnetului din interiorul filtrului impuritati. Am scos magnetul si am spalat capacul cu manson. Am desfacut robinetul filtrului pentru al goli si aici apa era cu impuritati. Am tras concluzia ca prin sita filtrului Y aceste impuritati treceau ceea ce nu sa intimplat cu ajutorul filtrului TF 1 Total Filter. Mentionez ca nu sunt instalator si aceasta a fost experienta mea cu acest model de filtru.”

Iordan / Client AristonService
Iulian

Buna ziua, In urma unei sinteze foarte bine analizata pentru alegerea unui sistem de centrala termica prin condensatie care sa satisfaca confortul unui apartament cu 2 camere (S=55mp) chiar si a ultimelor cerinte in domeniul comunicatiei wi-fi si a intretinerii/mentenantei asupra kitului de armaturi(in special filtre de protectie pentru C.T.) am ales sa merg cu cei de la ARISTON SERVICE-CONEXIUNI AERO-KLIMA pentru profesionalismul de care dau dovada inca de la primele discutii tehnice. Sistemul ales a fost o centrala termica prin condensatie model Genus Premium Net de 24 KW care cuprinde Sensys NET + kitul de armaturi care sunt foarte buni si estetici la montaj + filtrul Fernox TF1 Omega pentru incalzire tur/retur (retine toata pilitura de fier si non-metalic ca un mic decantor + filtru Fernox Electrolytic Scale Reducer (sparge particulele de calcar). Experienta, comunicarea si feedbackul cu echipa de la CONEXIUNI AERO-KLIMA este unul foarte pozitiv si pe aceasta cale le multumesc pentru sprijijnul acordat. Mentionez ca luarea unei decizii pentru un sistem de incalzire nu a fost foarte usor de ales datorita multitudinii de C.T. prin condensatie de pe piata romaneasca. Toate brandurile (Vaillant, Bosch-Buderus, Viessmann, Ariston, Immergas) au foarte bine dezolvate marketingul si este foarte greu sa te decizi la un anumit model. Am incercat sa caut un service cat mai bun, profi, cu o platforma bine dezvolata si cat mai aproape de client.

Iulian / Client AristonService
Florin

Colaborez cu aceasta companie de peste 10 ani. Am inceput prin instalarea unei centrale termice pentru apartamnet unde totul a decurs excelent compania dand dovada de o deosebite seriozitate si profesionalism. In cautarea unui sistem de aer conditionat am ales sa merg pe aceeasi colaborare si din nou am avut o experienta placuta. Dupa mai bine de 10 ani m-am hotarat sa fac un upgrade la centrala termica si dupa ce m-am sfatuit cu colegii tehnici din AristonService am decis sa instalez o centrala Genus Premium EVO 24FF. La aceasta am daugat si filtrul Feronox TF1 Omega pentru circuitul de incalzire tur/retur. Exista mai multe variante de astfel de filtru insa pot spune ca acesta este printre cele mai performante din clasa lui lucru confirmat si de echipa AristonService care a efectuat instalarea. Desi in timpul instalarii au intervenit element neasteptate in teren echipa a gasit solutii ingenioase de rezolvare si operatiunea a fost o experienta pozitiva. Recomand cu caldura colaborarea cu aceasta companie care a inteles ca in centrul afacerii trebuie sa fie mereu clientul si le doresc mult succes in continuare.

Florin / Client AristonService
Vlad

Multumesc Echipa Ariston Service pentru urarile frumoase pe care mi le-ati transmis. Sunteti cea mai tare echipa. Mi-as dori sa fiti „number one” pe tara, desi nu cunosc celalte firme dar am auzit de ele. Un sincer La multi ani ! si numai ganduri frumoase.

Vlad / Client AristonService (27-12-2016)

PRO:
Servicii profesioniste si prompte per total. Am efectuat pe 1 noiembrie 2016, cu o programare inainte cu cateva zile, o interventie de service la centrala Ariston Class Premium 24kw (inlocuire vana in 3 cai) si revizia/verificarea obligatorie la 2 ani (cu o mentiune negativa, pe care o voi detalia la Contra). Am fost multumiti de serviciile prestate (inclusiv curatat camera de ardere, intr-un pachet de 300 de lei) si de recomandarea facuta pentru instalarea unui filtru magnetic Fernox care sa retina murdaria din circuit, pentru a evita pe viitor defectarea prematura a pieselor - drept urmare, in 23 ianuarie 2017 am instalat si acest filtru (in noiembrie nu il aveau pe stoc), iar in aproximativ 2 saptamani am si vazut ca s-a colectat un pic de murdarie/pilitura metalica ruginita in filtru.

CONTRA:
Nu s-a comunicat ca in pachetul de revizie/verificare obligatorie la 2 ani nu este inclusa si verificarea instalatiei de gaze - lucru pe care l-am aflat abia in februarie (dupa mai mult de 3 luni), cand am primit notificarea de la Engie / GDF Suez ca nu am efectuat aceasta verificare si risc sa-mi fie sistate gazele. A trebuit sa apelez la o alta firma (+90 lei), autorizata ANRE, pentru a face verificarea. O mai mare transparenta in comunicare, la timpul potrivit, m-ar fi scutit de stres si cheltuieli in plus (Conexiuni Aero Klima nu este autorizata ANRE, deci nu poate presta acest serviciu - dar am aflat asta prea tarziu) - asadar verificati in detaliu ce servicii dintre cele obligatorii cerute legal sunt incluse/prestate si confirmati-le cu firma, sa va asigurati ca nu apar mai tarziu surprize neplacute.

Dinu Stratila / Client AristonService ( 27 martie 2017 )

Lasă un răspuns


*